Co powinniśmy wiedzieć na temat reklamy na Facebooku?

Reklama w social mediach to doskonałe rozwiązanie. Możemy w stosunkowo krótkim czasie dotrzeć do szerokiego grona odbiorców i to w stosunkowo atrakcyjnej cenie. Największą popularnością na dzień dzisiejszy cieszy się Facebook. W jakich miejscach może znajdować się reklama na Facebooku? Jak ustalić budżet dla kampanii reklamowej? W celu uzyskania odpowiedzi na te pytania serdecznie zapraszamy do lektury poniższego artykułu, który z pewnością rozwieje wszelkie wątpliwości naszych czytelników.

W jakich miejscach może znajdować się reklama na Facebooku?

Reklama na Facebooku jest o tyle skuteczna, że pojawia się w kilku miejscach. Jak to jest możliwe? Otóż dopłacając odpowiednią stawkę jesteśmy w stanie dostać się nie tylko na Facebooka, ale również na Instagram, Messengera, a także na inne aplikacje, które nawiązały współpracę z największym serwisem społecznościowym. Wydaje Ci się, że to wszystko jeśli chodzi o wybór umiejscowienia reklamy? Nic bardziej mylnego! Każda osoba ma do wyboru kilka miejsc wyświetlania się postu. Przykładem są chociażby aktualności (zarówno na Facebooku, jak i na Instagramie), relacje (Facebook, Messenger, Instagram), Marketplace, prawa kolumna Facebooka, artykuły ekspresowe na Facebooku, karta eksploruj, wyniki wyszukiwania, wiadomości sponsorowane. Osoba decydująca się na tak duże przedsięwzięcie może dokładnie określić, w jakich lokalizacjach pojawią się promowane posty. Niestety tego typu kwestie są przytłaczające i mogą sprawić problemy. Warto zatem zainteresować się pomocą specjalistów z zakresu marketingu.

Jak ustalić budżet dla kampanii reklamowej?

Jedną z ostatnich części tworzenia kampanii reklamowej na Facebooku jest ustalanie budżetu. W tej części możemy zadecydować czy reklamy będą pojawiały się przez cały czas, a może jedynie 2 godziny dziennie w określonych przedziałach godzinnych. Możliwe jest także zaplanowanie kampanii z wyprzedzeniem, co jest ogromnym udogodnieniem dla przedsiębiorców. Istnieje budżet dzienny i całkowity- ten drugi ustalany jest na początku kampanii, niezależnie od tego, jakie zestawy wybierzemy. Poszczególne cele marketingowe mogą posiadać nieco odmienne sposoby rozliczania. Przykładowo w niektórych przypadkach płacimy za każde wyświetlenie postu, innym razem za kliknięcie w link, a w innym przypadku za liczbę reakcji. Wybór modelu rozliczeń to kluczowy sposób, aby skutecznie zoptymalizować kampanię. Niestety w tym przypadku złote rozwiązania nie istnieją. Sprawdź także: https://spaceads.digital/pl/blog/reklama-na-facebooku/

Poprzedni artykułKarty kredytowe – niedoceniany produkt bankowy
Następny artykułBankowość internetowa dla nastolatków — to musisz wiedzieć

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj