Nikt nie lubi duplikatów, ani, co gorsza plagiatu. Dotyczy to także pozycjonowania. Roboty, które monitorują witryny internetowe są bardzo uczulone na duplikację treści. Przez tego typu problemy nasza strona może dość mocno spaść w wynikach wyszukiwania. Dlatego też,...
Aby właściwie zarządzać posiadaną marką, obowiązkowo trzeba zatroszczyć się o odpowiednią identyfikację wizualną, która bez wątpienia stanowi jej nieodłączną i jedną z najważniejszych części składowych. Jeżeli dany podmiot nie posiada spójnej „tożsamości”, nie ma możliwości, aby wykreował skuteczny wizerunek...
Ludzie mają różne przyzwyczajenia. Dotyczy to także planowania oraz przechowywania informacji. Dla jednych najważniejsza jest technologia, inni nie wyobrażają sobie życia bez notatnika lub kalendarza trójdzielnego. Jeśli jeszcze nie wiesz, która z tych opcji będzie najlepsza, odpowiedź znajdziesz w...
Czy gadżety mogą wspierać wizerunek firmy? Jakie nośniki wybrać i jak wykorzystać ich potencjał? Poznaj najpopularniejsze i najbardziej skuteczne gadżety reklamowe. Czy gadżety firmowe mają sens? Chociaż trendy reklamowe stale się zmieniają, to gadżety reklamowe pozostają jednym z najskuteczniejszych nośników reklamowych....
Popyt na najpopularniejsze usługi kurierskie Poczty Polskiej dla klientów biznesowych eCommerce rośnie powyżej rynku. Z danych Poczty wynika, że w ciągu ośmiu pierwszych miesięcy 2018 roku wzrost liczby tych przesyłek przekraczał 19%. Rośnie także liczba paczek nadawanych przez klientów indywidualnych....
Dlaczego wybieramy tworzywa sztuczne dla opakowań, a nie materiały alternatywne, takie jak stal, aluminium, drewno itd. ? Odpowiedź na to pytanie to nie tylko funkcjonalność, stosunek wagi opakowania do produktu, która w tym przypadku wynosi kilka procent, czy względy prezentacji...
Rosnąca popularność trendu określanego terminem „bleisure”, czyli połączenia wyjazdu służbowego z wypoczynkiem pokazuje, jak zmieniają się aktualnie oczekiwania co do podróży biznesowych. Duże znaczenie w popularyzacji tego zjawiska ma funkcjonowanie na rynku pracy millenialsów - pokolenia Y, które jest...
Październikowe dane dotyczące inflacji okazały się wyższe niż 1,7 proc., szacowane wcześniej przez GUS. Ostatecznie wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych okazał się wyższy i wyniósł 1,8 proc. Wyższa inflacja to głównie efekt wciąż wysokich notowań ropy naftowej. Koszty...
Black Friday, Cyber Monday oraz zakupy świąteczne stanowią dla detalistów i producentów ostatnią prostą w handlowym maratonie roku. Ze względu na rosnący udział zakupów dokonywanych za pomocą urządzeń mobilnych na tym etapie istotną rolę odegra kanał sprzedaży online, z...
Szeroki zasięg i rosnąca liczba użytkowników kanału YouTube wytwarza niezwykły potencjał reklamowy. Według statystyk każdego dnia z możliwości kanału korzysta 1/3 wszystkich ludzi posiadających i uruchamiających internet. Ilość załadowywanych codziennie filmów sięga aż do 85 tysięcy nowych wideo -...

Polecane