Dlaczego wybieramy tworzywa sztuczne dla opakowań, a nie materiały alternatywne, takie jak stal, aluminium, drewno itd. ? Odpowiedź na to pytanie to nie tylko funkcjonalność, stosunek wagi opakowania do produktu, która w tym przypadku wynosi kilka procent, czy względy prezentacji...
Właściciel małej czy większej firmy wcześniej czy później będzie chciał ją przedstawić szerszemu gronu klientów. Jeśli rynek zleceń z okolicy staje się coraz mniejszy, warto postawić na przedstawienie naszej oferty w Internecie. Wiadomo, można zlecić różne działania promocyjne poszczególnym...
Popyt na najpopularniejsze usługi kurierskie Poczty Polskiej dla klientów biznesowych eCommerce rośnie powyżej rynku. Z danych Poczty wynika, że w ciągu ośmiu pierwszych miesięcy 2018 roku wzrost liczby tych przesyłek przekraczał 19%. Rośnie także liczba paczek nadawanych przez klientów indywidualnych....
Prowadzisz lub zamierzasz prowadzić stronę internetową? Nie ważne, czy będzie to blog na dowolny temat, czy strona firmowa. Każdy, kto chce zostać w sieci zauważony powinien przy prowadzeniu strony kierować się określonymi zasadami. Jak prowadzić stronę internetową? Ogólnie mówiąc należy dbać...
Forma przekazu danej reklamy musi być nieustannie dostosowywana do potencjalnych odbiorców. Dzięki temu może wzbudzać zainteresowanie i przynosić oczekiwane efekty. Aktualnie konsumenci stają się coraz bardziej mobilni. I taka też powinna być kierowana do nich reklama. W ten trend...
By zacząć swoją przygodę z dowolnym rodzajem biznesu, najpierw trzeba pomyśleć, jakie będą pierwsze elementy promocji naszej firmy. W dzisiejszych czasach żadna firma nie wyobraża już sobie skutecznego marketingu, bez obecności w internecie. Ma do niego przecież dostęp większość...
Voice mailing w praktyce – przebieg, korzyści i bazy danych

Na czym polega voice mailing?

0
Systemy telefonii komórkowej to jedno z najważniejszych narzędzi w nowoczesnych kampaniach marketingowych. Korzystanie z połączeń telefonicznych w celu promowania produktów i usług pozwala zwiększyć sprzedaż i budować pozytywne relacje z klientami. Ten sektor marketingu przybiera różne formy, a jedną...
Afiliacja to po prostu model zarabiania. Dawniej niedoceniana, czy nawet pogardzana, dziś wraca do łaski i wzbudza zainteresowanie zwłaszcza wśród blogerów. Chcesz dowiedzieć się na czy to właściwie polega? Proszę bardzo! Afiliacja i jej dostępne rodzaje. Jeśli blogujesz możesz umieścić na...
Definicja szeptanego marketingu Szeptany marketing to wszelkie działania marketingowe które mają dotrzeć to odbiorcy poprzez spontaniczny, naturalny przekaz ustny ale także mobilny np. poprzez portale społecznościowe. Czyli prościej mówiąc są to działania w wyniku których ludzie sami pomiędzy sobą rozmawiają...
Definicja marketingu bezpośredniego. Jak sama nazwa wskazuje marketing bezpośredni to wszelkie działania zmierzające do promowania produktu, marki, usługi w celu zwiększenia jej sprzedaży lub rozpoczęcia sprzedaży skierowane bezpośrednio do odpowiedniego odbiorcy lub grupy odbiorców, często w kontakcie indywidualnym, aby można...

Polecane