Popyt na najpopularniejsze usługi kurierskie Poczty Polskiej dla klientów biznesowych eCommerce rośnie powyżej rynku. Z danych Poczty wynika, że w ciągu ośmiu pierwszych miesięcy 2018 roku wzrost liczby tych przesyłek przekraczał 19%. Rośnie także liczba paczek nadawanych przez klientów indywidualnych....
Kampanie promocyjne pozwalają na skuteczne kreowanie pozytywnego wizerunku w środowisku bliższym i dalszym przedsiębiorstwa. Są stosowane często jako sposób na dotarcie do nowych grup klientów, przedstawienie w jak najlepszym świetle nowo wprowadzanych produktów lub usług albo całej firmy. Jak...
Aby właściwie zarządzać posiadaną marką, obowiązkowo trzeba zatroszczyć się o odpowiednią identyfikację wizualną, która bez wątpienia stanowi jej nieodłączną i jedną z najważniejszych części składowych. Jeżeli dany podmiot nie posiada spójnej „tożsamości”, nie ma możliwości, aby wykreował skuteczny wizerunek...
Niejeden przedsiębiorca zastanawia się nad tym, czy zainwestować w swojej firmie w gadżety reklamowe. Taka forma reklamy wydaje się być atrakcyjna, lecz dla kogoś, kto jeszcze nigdy przedtem z niej nie korzystał, może być dużym ryzykiem. Warto więc...
Rosnąca popularność trendu określanego terminem „bleisure”, czyli połączenia wyjazdu służbowego z wypoczynkiem pokazuje, jak zmieniają się aktualnie oczekiwania co do podróży biznesowych. Duże znaczenie w popularyzacji tego zjawiska ma funkcjonowanie na rynku pracy millenialsów - pokolenia Y, które jest...
Reklama w social mediach to doskonałe rozwiązanie. Możemy w stosunkowo krótkim czasie dotrzeć do szerokiego grona odbiorców i to w stosunkowo atrakcyjnej cenie. Największą popularnością na dzień dzisiejszy cieszy się Facebook. W jakich miejscach może znajdować się reklama na...
Do produkcji radiowych, a także do gier komputerowych. Do nagrań na automatyczne sekretarki, ale także do audiobooków. Głosy lektorskie posiadają obecnie bardzo szerokie zastosowanie. Czym warto kierować się przy wyborze tego najlepszego? Lektorem może zostać osoba, która posiada nienaganną dykcję,...
Definicja marketingu bezpośredniego. Jak sama nazwa wskazuje marketing bezpośredni to wszelkie działania zmierzające do promowania produktu, marki, usługi w celu zwiększenia jej sprzedaży lub rozpoczęcia sprzedaży skierowane bezpośrednio do odpowiedniego odbiorcy lub grupy odbiorców, często w kontakcie indywidualnym, aby można...
Dlaczego wybieramy tworzywa sztuczne dla opakowań, a nie materiały alternatywne, takie jak stal, aluminium, drewno itd. ? Odpowiedź na to pytanie to nie tylko funkcjonalność, stosunek wagi opakowania do produktu, która w tym przypadku wynosi kilka procent, czy względy prezentacji...
Czy gadżety mogą wspierać wizerunek firmy? Jakie nośniki wybrać i jak wykorzystać ich potencjał? Poznaj najpopularniejsze i najbardziej skuteczne gadżety reklamowe. Czy gadżety firmowe mają sens? Chociaż trendy reklamowe stale się zmieniają, to gadżety reklamowe pozostają jednym z najskuteczniejszych nośników reklamowych....

Polecane