Naklejki jako forma reklamy – modny minimal

Naklejki zdecydowanie nie kojarzą się z żadną formą reklamy, raczej myślimy o nich jako o pamiątkach z dzieciństwa czy elementach dekoracyjnych. Wlepki kojarzą się także z tymi informacyjnymi, umieszczanymi często na wiatach przystanków czy w autobusach. Dlaczego (i czy) warto dać szansę miniaturowej naklejce w celach reklamowych?

Naklejka – mała wielka forma

Gdzie najczęściej można spotkać się z użytkowym wykorzystaniem naklejek? Najczęściej spotyka się je w ozdobnej formie na butelkach weselnych, informacyjnej – np. kolorowe etykietki na przyprawy, edukacyjnej – ostrzegają innych kierowców, że powinni zachować szczególną ostrożność, gdy w samochodzie przed nimi siedzi dziecko. W reklamie funkcjonują wlepki, które pozwalają na zwiększenie zasięgu i rozpoznawalności marki oraz są miłym podarkiem dla klienta, z którym udało się nawiązać długofalową współpracę. Są niezbędne podczas organizacji kursu czy konferencji, dużym wzięciem cieszą się także wlepy na obudowy laptopów z firmowym designem. Kluczem do sukcesu jest odpowiednie zaprojektowanie takiej wlepki przez grafika.

Reklama bez limitu

Można powiedzieć, że nie istnieją ograniczenia co do wyglądu i kształtu samoprzylepnych etykietek. Ich design wybiera się w zależności od potrzeb – mogą być okrągłe, owalne, kwadratowe, prostokątne, trójkątne. W drukarni internetowej Piga drukowane są w pełnym kolorze, przezroczyste, a także w formie magnesów reklamowych. Wlepki to fajny i modny gadżet, który zachęci klientów do częstszego korzystania z naszych usług. Zbieranie wlepek uprawniających do późniejszego rabatu to świetny sposób na utrzymanie relacji biznesowej z klientem.

Wlepki – moc niewykorzystanego potencjału

Małe, niepozorne, samoprzylepne gadżety promocyjne to ogrom niewykorzystanego potencjału. Ludzie uwielbiają dostawać gratisy i prezenty. Im bardziej atrakcyjna i oryginalna forma, tym większa szansa, że zaczną kojarzyć markę firmy w pozytywny sposób. Dzięki nieograniczonym możliwościom projektowym wlepki mają ogromny potencjał. Wiedzą o tym organizatorzy międzynarodowych imprez, targów ekonomicznych i mieszkaniowych oraz markety. Nowoczesny i modny design oraz niepowtarzalny wzór spowoduje, że klienci chętnie przykleją Waszą naklejkę na obudowę laptopa czy torbę. Dzięki temu istnieje duże prawdopodobieństwo, że zwrócą na siebie uwagę zupełnie przypadkowych osób w metrze czy w kawiarni. W taki sposób nawet nieświadomie można zwiększyć rozpoznawalność marki i pozyskać nowych, wartościowych klientów. Czy zatem warto zainwestować w tę formę reklamy? Zdecydowanie tak.

Poprzedni artykułNa czym polega identyfikacja wizualna?
Następny artykułPozycjonowanie, a linki kanoniczne

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj