Podstawowy zestaw gadżetów firmowych

Czy gadżety mogą wspierać wizerunek firmy? Jakie nośniki wybrać i jak wykorzystać ich potencjał? Poznaj najpopularniejsze i najbardziej skuteczne gadżety reklamowe.

Czy gadżety firmowe mają sens?

Chociaż trendy reklamowe stale się zmieniają, to gadżety reklamowe pozostają jednym z najskuteczniejszych nośników reklamowych. Sekretem ich sukcesu jest połączenie funkcji reklamowej z praktyczną – gadżety reklamowe po prostu są przydatne (a funkcja reklamowa pozostaje gdzieś w tle).

Skuteczność materiałów reklamowych potwierdza badanie przeprowadzone przez PIAP, wg którego aż ¾ pytanych uznaje gadżety firmowe za skuteczny nośnik reklamowy i uznaje je za istotny element budowania wizerunku firmy.

Co ciekawe, największą popularnością cieszą się tradycyjne gadżety firmowe – czyli notesy, długopisy, kalendarze i inne materiały biurowe, jak wynika z obserwacji drukarni internetowej Drukomat. Aby mieć pełen obraz, wyniki badania wystarczy uzupełnić o doświadczenie każdego, kto bywa na targach – i do topów dodać rozchwytywane kalendarze i torby reklamowe. Ale po kolei, w jakie gadżety warto zainwestować na start?

Firmowy starter – wizytówki, teczki i papier firmowy

Po raz pierwszy zamawiasz gadżety firmowe? Jeśli tak, to lepiej postaw na pewniaki – które są nie tylko przydatne, ale także stosunkowo tanie. Na start warto zainwestować w materiały reklamowe, które z pewnością przydadzą się – zarówno pracownikom, jak i kontrahentom. Absolutną podstawą są eleganckie wizytówki firmowe (lub pieczątki, które przybijamy “na żywo”, zamiast tradycyjnych wizytówek), których przykłady możemy znaleźć na https://www.drukomat.pl/wizytowki.

Kolejnym uniwersalnym materiałem firmowym są teczki reklamowe – warto wybrać te z kieszonką na wizytówkę. Teczki przydadzą się zarówno podczas szkoleń, spotkań biznesowych, ale też jako oprawa oferty handlowej. Warto uzupełnić je plikiem papieru firmowego, który ułatwi notowanie. Taki zestaw z przyjemnością przyjmą zarówno klienci, jak i współ(pracownicy).

Rozchwytywane gadżety firmowe – notesy, długopisy, koszulki

Ich największą mocą jest zdolność znikania – i to w mgnieniu oka. Na targach, spotkaniach lub szkoleniach – odbiorcy zawsze chętnie po nie sięgną. Notesy firmowe przydają się każdemu – dzięki czemu Twoje logo naturalnie rozejdzie się po odbiorcach. Nie inaczej jest w przypadku długopisów i koszulek reklamowych. Te elementy są stosunkowo tanie, a sprawiają, że nasz komunikat może zyskać ogromny zasięg. Zdecydowanie opłaca się w nie inwestować.

Gadżety reklamowe premium– kalendarze i torby reklamowe

Powyższe gadżety sprawdzają się w przypadku dużych imprez i targów i mogą być zamawiane rozprowadzane w dużych nakładach (nie obciążając za bardzo budżetu).

W przypadku kalendarzy i toreb firmowych należy liczyć się ze znacznie wyższym kosztem. Stąd też tego rodzaju gadżety zazwyczaj wręczane są tylko wybranym odbiorcom. Elegancki kalendarz firmowy – np. książkowy, ścienny lub biurkowy to niemały wydatek, ale wydatek, który zdecydowanie się opłaci. Kreatywny kalendarz firmowy jako jedyny nośnik reklamowy zapewnia reklamę przez 356 dni w roku.

Z kolei torby reklamowe to także stosunkowo drogi, ale opłacalny gadżet firmowy. Bawełniane torby z nadrukiem lub modne siatki mesh będą mobilnym nośnikiem reklamowym – który może dotrzeć niemal w każde miejsce. Taki gadżet przyda się odbiorcom, nie zdziw się, gdy spotkasz kogoś z Twoim logo – nad bałtykiem, w Kazimierzu lub w słonecznej Italii. A przecież o to chodzi, prawda?

Niezależnie od tego, jaki gadżet firmowy wybierzesz, z pewnością warto poświęcić sporo czasu i uwagi na stworzenie kreatywnego projektu. Powinien być na tyle intrygujący, by odbiorcy sami chcieli po niego sięgnąć i na tyle przemyślany, by od razu kojarzył się z Twoim brandem.

Podstawowy zestaw gadżetów firmowych
Rate this post

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here