Black Friday, Cyber Monday oraz zakupy świąteczne stanowią dla detalistów i producentów ostatnią prostą w handlowym maratonie roku. Ze względu na rosnący udział zakupów dokonywanych za pomocą urządzeń mobilnych na tym etapie istotną rolę odegra kanał sprzedaży online, z...
Systemy telefonii komórkowej to jedno z najważniejszych narzędzi w nowoczesnych kampaniach marketingowych. Korzystanie z połączeń telefonicznych w celu promowania produktów i usług pozwala zwiększyć sprzedaż i budować pozytywne relacje z klientami. Ten sektor marketingu przybiera różne formy, a jedną...
Afiliacja to po prostu model zarabiania. Dawniej niedoceniana, czy nawet pogardzana, dziś wraca do łaski i wzbudza zainteresowanie zwłaszcza wśród blogerów. Chcesz dowiedzieć się na czy to właściwie polega? Proszę bardzo!
Afiliacja i jej dostępne rodzaje.
Jeśli blogujesz możesz umieścić na...
Definicja marketingu bezpośredniego.
Jak sama nazwa wskazuje marketing bezpośredni to wszelkie działania zmierzające do promowania produktu, marki, usługi w celu zwiększenia jej sprzedaży lub rozpoczęcia sprzedaży skierowane bezpośrednio do odpowiedniego odbiorcy lub grupy odbiorców, często w kontakcie indywidualnym, aby można...
By zacząć swoją przygodę z dowolnym rodzajem biznesu, najpierw trzeba pomyśleć, jakie będą pierwsze elementy promocji naszej firmy. W dzisiejszych czasach żadna firma nie wyobraża już sobie skutecznego marketingu, bez obecności w internecie. Ma do niego przecież dostęp większość...
Niejeden przedsiębiorca zastanawia się nad tym, czy zainwestować w swojej firmie w gadżety reklamowe. Taka forma reklamy wydaje się być atrakcyjna, lecz dla kogoś, kto jeszcze nigdy przedtem z niej nie korzystał, może być dużym ryzykiem. Warto więc...
Czy gadżety mogą wspierać wizerunek firmy? Jakie nośniki wybrać i jak wykorzystać ich potencjał? Poznaj najpopularniejsze i najbardziej skuteczne gadżety reklamowe.
Czy gadżety firmowe mają sens?
Chociaż trendy reklamowe stale się zmieniają, to gadżety reklamowe pozostają jednym z najskuteczniejszych nośników reklamowych....
Forma przekazu danej reklamy musi być nieustannie dostosowywana do potencjalnych odbiorców. Dzięki temu może wzbudzać zainteresowanie i przynosić oczekiwane efekty. Aktualnie konsumenci stają się coraz bardziej mobilni. I taka też powinna być kierowana do nich reklama. W ten trend...
Ludzie mają różne przyzwyczajenia. Dotyczy to także planowania oraz przechowywania informacji. Dla jednych najważniejsza jest technologia, inni nie wyobrażają sobie życia bez notatnika lub kalendarza trójdzielnego. Jeśli jeszcze nie wiesz, która z tych opcji będzie najlepsza, odpowiedź znajdziesz w...
Popyt na najpopularniejsze usługi kurierskie Poczty Polskiej dla klientów biznesowych eCommerce rośnie powyżej rynku. Z danych Poczty wynika, że w ciągu ośmiu pierwszych miesięcy 2018 roku wzrost liczby tych przesyłek przekraczał 19%.
Rośnie także liczba paczek nadawanych przez klientów indywidualnych....